Jak odbywa się nanoszenie loga na gadżetach?

Jak odbywa się nanoszenie loga na gadżetach?

.

Gadżety marketingowe to jedna z najchętniej wybieranych metod promowania własnego biznesu. Profesjonalnie naniesione logo lub hasło reklamowe przyciąga uwagę potencjalnych klientów i zachęca ich do skorzystania z naszych usług. Warto wiedzieć, że nie istnieje tylko jedna metoda znakowania artykułów reklamowych – sposobów tych jest kilka, a ich wybór zależy m.in. od tworzywa, z którego wykonane są produkty.

.

Gadżety z nadrukiem

Dzisiejsze kampanie marketingowe wykorzystują wiele bardzo różnorodnych metod: od tradycyjnych ulotek, plakatów i banerów, poprzez spoty telewizyjne i reklamy radiowe, aż po content marketing i media społecznościowe. Wciąż jednak jednym z najczęściej wybieranych i najskuteczniejszych sposobów promowania firmy pozostają gadżety z logo. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest kilka. Po pierwsze: wręczenie komuś długopisu, ołówka czy kubka z nadrukiem na pierwszy rzut oka w ogóle nie wygląda na reklamę, dzięki czemu nie spotyka się z automatycznym oporem odbiorcy. Po drugie: takie artykuły są bardzo pożyteczne i przydatne, dzięki czemu sprawiają autentyczną przyjemność obdarowywanym i stają się wartościowym prezentem. Po trzecie zaś: ich codzienne używanie sprawia, że konsument podświadome zaczyna utożsamiać się z naszą marką – częsta ekspozycja na jej nazwę lub logo wiąże się z przyzwyczajeniem i rosnącą sympatią.

.

Sitodruk na drewnie i plastiku

Druk sitowy wykorzystuje formę drukową, czyli swoisty szablon, na który nałożona jest drobna siatka wykonana z materiału, sztucznych włókien lub metalowych drucików. Nanoszenie loga lub innego obrazu za jej pomocą pozwala na zachowanie wysokiej jakości nadruku przy jednoczesnym równomiernym przepuszczaniu używanej farby. Najczęściej stosuje się sitodruk na plastiku, skórze oraz drewnie. Nadaje się zarówno do małych, jak i bardzo dużych nakładów.

.

Czym jest tampodruk?

Kolejną metodą wykorzystywaną do znakowania gadżetów reklamowych jest tampodruk wykorzystujący miękki, gładki stempel nazywany także tamponem. Cały proces rozpoczyna się od przygotowania matrycy i pokrycia jej farbą. Następnie usuwa się nadmiar barwnika i dociska tampon do płytki wzorcowej, po czym przenosi się nadruk na wybrany przedmiot. Ta technika sprawdza się np. na gumie, metalu, szkle oraz plastiku.

.

Usługi znakowania metalu

Jeśli zależy nam na eleganckich, ekskluzywnych artykułach reklamowych, warto postawić na metalowe gadżety z grawerem. Nanoszenie loga tą metodą polega na wyżłobieniu go w metalu za pomocą lasera. Warto zaznaczyć, że nanosząc nadruk, umieszczamy grafikę lub napis na powierzchni produktu, natomiast grawer zostaje trwale wyryty w tworzywie – dzięki temu właściwie nie da się go usunąć. Wybór tej metody zwykle wiąże się z wyższą ceną reklamy, jednak efekty są tego warte. Grawerowane długopisy, piersiówki lub breloki podnoszą prestiż firmy i pomagają zaimponować partnerom biznesowym. Taka inwestycja pozwala przedsiębiorstwu budować wizerunek solidnego i ekskluzywnego – dzięki temu znakomicie sprawdza się m.in. w przypadku marek premium.

Napisano 2019-07-26 0 22

Leave a CommentLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.
Porównaj 0
Poprzedni

No products

To be determined Shipping
0,00 zł Total

Check out