Reklama na długopisach - skuteczne i niedrogie narzędzie promocji Twojej firmy

Reklama na długopisach - skuteczne i niedrogie narzędzie promocji Twojej firmy

.

W dzisiejszych czasach, aby zaistnieć na rynku, przebić się wśród konkurencji i zyskać sympatię oraz lojalność klientów, firmy muszą wykonać bardzo dużą pracę. Począwszy od bogatej i rzetelnej oferty, przez nienaganną jakość usług i produktów, aż po skuteczną i oryginalną formę promocji. Nie każda nowo powstała firma posiada dużą rezerwę środków finansowych na zorganizowanie kampanii reklamowej na dużą skalę. Nie oznacza to jednak, że nie może poprowadzić działań marketingowych. Skuteczna reklama nie musi być droga, ważne, aby przekaz i jego forma była spójna i dopasowana do potrzeb odbiorców. Jednym z niedrogich, a niezwykle skutecznych nośników reklamy są tradycyjne i nieśmiertelne długopisy reklamowe. Dla niektórych przeżytek, który dawno odszedł do lamusa, dla nas narzędzie promocyjne z ogromnym potencjałem. Dowiedz się jak za niewielkie pieniądze skutecznie zareklamować swoją firmę i zdobyć lojalnych klientów.

.

Długopis reklamowy – funkcjonalny i niedrogi gadżet reklamowy

Jedną z najważniejszych cech długopisów reklamowych jest ich niska cena. Jednostkowy koszt długopisu przy zamówieniu hurtowym wynosi niespełna kilkadziesiąt groszy to zadziwiająco mało, w porównaniu z tym, ile może zdziałać ten mały gadżet. Wybierając długopisy reklamowe z logo mamy do wyboru kilka opcji. Możemy postawić na długopisy reklamowe plastikowe, z nadrukiem sitodrukowym. Dostępne one są w bardzo wielu wersjach kolorystycznych oraz w różnych kształtach. Możemy też wybrać długopisy reklamowe metalowe, na których wykonamy grawer laserowy z wybraną grafiką lub tekstem. Zupełnie nowym, zaskakującym pomysłem są długopisy reklamowe ekologiczne, wykonane z papieru i materiałów pozyskanych z recyclingu. Na nich również wykonywany jest nadruk reklamowy. W zależności od naszych potrzeb, możliwości finansowych oraz grupy docelowej możemy wybrać różne opcje. Najbardziej ekonomiczną wersją będą długopisy plastikowe z nadrukiem, wersja bardziej ekskluzywna, idealna na prezenty dla stałych klientów to metalowe długopisy z grawerem. Natomiast dla firm, którym bliska jest natura i eko-trend, idealnie nadają się papierowe długopisy ekologiczne.

.

Długopisy reklamowe – co zrobić, aby były skuteczną formą reklamy?

Zamawiając długopisy reklamowe jako gadżet promocyjny, musimy przede wszystkim dobrać odpowiedni model i kolor. W zależności od profilu naszej działalności, stylu firmy czy też branży warto dobrać taki długopis, który będzie spójny z identyfikacją wizualną firmy. Kolorowy, designerski długopis w neonowych barwach idealnie podkreśli charakter nowoczesnej agencji marketingowej, natomiast stylowy, metalowy długopis z grawerem w kolorze czarnym lub grafitowym, doda stylu poważnemu prawnikowi czy prezesowi dużej spółki. Ważny jest też rodzaj znakowania oraz sam tekst. Tutaj również liczy się styl i charakter firmy. Znakowanie nie może być zbyt nachalne, jednak dobrze, aby było widoczne, tekst natomiast powinien być subtelny i przemyślany. Nie zawsze musimy porywać się na chwytliwy rymowany slogan reklamowy, w niektórych branżach owszem, ale czasami wystarczy delikatne, gustowne logo firmy, które będzie przypominać o firmie, nie narzucając się przy tym.

Napisano 2019-07-16 0 24

Leave a CommentLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.
Porównaj 0
Poprzedni
Następny

No products

To be determined Shipping
0,00 zł Total

Check out