Ołówki reklamowe 

Ołówki reklamowe

Ołówki reklamowe – przyjazne i naturalne

.

Ołówek to świetna alternatywa reklamowa dla długopisu. Są spore szanse, że właśnie na niego klient czy kontrahent zwrócić większą uwagę. Dlaczego?

.

Pierwsza przyczyna jest dość oczywista. Długopis jest materiałem bardziej popularnym, a przez to można go uznać za mocniej wyeksploatowany gadżet reklamowy. To, co pojawia się rzadziej, jednak bardziej przyciąga uwagę. Po drugie, wielu osobom ołówki kojarzą się z bardziej naturalnymi, przyjaznymi przyborami do pisania. I jest w tym sporo racji. Wśród Twoich klientów i kontrahentów wciąż jest mnóstwo wielbicieli ołówków. Ich używanie to kwestia osobistych preferencji – bardzo specyficznego komfortu pisania czy rysowania. Po trzecie, jeśli chodzi o możliwość personalizacji, ołówki reklamowe stanową równie dobry, co długopisy, materiał.

.

Ołówki reklamowe z nadrukiem

.

Jak w przypadku każdego gadżetu reklamowego czy wizerunkowego, jego wartość wzrasta, jeśli mamy możliwość naniesienia na niego indywidualnego wzoru. Doskonale nadają się także do tego ołówki. Na zamówienie pokrywamy je elementami graficznymi – jednokolorowymi lub wielokolorowymi. Stosujemy tu sprawdzoną technikę tampodruku.

.

Świetnie prezentują się również ołówki drewniane z logo wygrawerowanym na ich powierzchni. Taki wzór nanosimy bardzo precyzyjnie działającym laserem. Oczywiście, oprócz lub zamiast logo, zamieścić można również krótki tekst, hasło reklamowe. Wzór „wyrzeźbiony” w drewnie wygląda bardzo elegancko. Jest to znakomita alternatywa dla kolorowych nadruków.

.

Ołówki reklamowe czarne i naturalne

.

W naszej ofercie znajdziecie ołówki w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej i naturalnej, o barwie jasnego drewna. Obie z nich mogą być wyposażone w klasyczną gumkę. Choć wybór kolorystyczny nie przyprawia o zawrót głowy, to, naszym zdaniem, jest to akurat pozytywna cecha naszych produktów. Ołówek drewniany z nadrukiem czy grawerem prezentuje się znacznie lepiej niż wersje kolorowe. Jest bardziej elegancki, naturalny, a wzrok odbiorcy kieruje się właśnie na wzór, który jest najbardziej istotny.

.

Na koniec jeszcze jedna, ale dość ważna zaleta – te akcesoria są stosunkowo tanie. Ołówki reklamowe mogą okazać się zatem dużo lepszym nośnikiem promocyjnym, jeśli wiemy, że wśród naszych odbiorców są ich amatorzy.

Katalog

Producent
Porównaj 0

No products

To be determined Shipping
0,00 zł Total

Check out